Sign in to follow this  
NeedCoffee

ToI - moby agrují skrz zdi

Recommended Posts

No a ještě přes přizoomování se tam dá koukat přes textury až klidně do prvního patra, což teda třeba na Baiumovi bude docela exploit jako hrom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zas tolik nevadí, ono tam toho moc neuvidíš a NPC a podobně jsou vidět stejně jenom na určitou vzdálenost (když jsi dál, server ti je ani neposílá).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidím NPC, co jsou o patro níž, takže když bude někdo nahoře u Baiuma, tak si pohodlně uvidí skrz, jestli už běží enemy a co za hráče. Hlavně jde ten target předem nakliknout. 

Edited by NeedCoffee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže ti odpadne nechávat tam mrtvého checkera... Při dnešních možnostech to nevidím jako big deal :)) Navíc ten zoom si stejně může nastavit každý sám jak bude chtít (v extremním případě změnit hodnotu v paměti běžícího L2 procesu) a my se o tom nedozvíme

Ale ještě si počkáme co si o tom myslí @Jorn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud zakladate topic v anglicke sekci, pouzivejte anglictinu!

Presunuto do ceske sekce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrtvej checker sice nikoho netargetne, ale ten kdo ho ma lognuteho muze ostatnim na TSku rict, koho targetnout.

Jinak jestli pujde opravit agro pres zdi netusim (bylo by fajn kdbyby to slo) - ale na l2off to vzdy agrovalo i pres zdi.

A jestli je mozny nejak opravit ty textury, tak to netusim, to bude vedet spis @Emca:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tím targetováním to není prakticky řešitelné (server by hráčům musel posílat objekty kolem podle viditelnosti a při sebemenším pohybu to kontrolovat znovu, což by bylo tak náročné, že i při dnešním hardwaru bychom asi neutáhli víc, než pár desítek hráčů a nechtěla bych vidět CSka/TWčka)...

Geodata můžeme zkontrolovat, ale hodilo by se vědět, ve kterém patře a na kterém místě (/loc) se to děje, ono procházet tam 14 pater a hledat, jestli je někde nechaná nějaká skulinka by bylo asi docela na dlouho. Můžeš to trošku rozepsat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this