NeedCoffee 0 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 V ToI agrují moby skrz zdi, je to docela pak vražené, když se natáhne na jednoho místo 2 mobů 10... Quote Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Podíváme se na to Quote Link to post Share on other sites
NeedCoffee 0 Posted September 24, 2016 Author Report Share Posted September 24, 2016 No a ještě přes přizoomování se tam dá koukat přes textury až klidně do prvního patra, což teda třeba na Baiumovi bude docela exploit jako hrom. Quote Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 To zas tolik nevadí, ono tam toho moc neuvidíš a NPC a podobně jsou vidět stejně jenom na určitou vzdálenost (když jsi dál, server ti je ani neposílá). Quote Link to post Share on other sites
NeedCoffee 0 Posted September 24, 2016 Author Report Share Posted September 24, 2016 (edited) Vidím NPC, co jsou o patro níž, takže když bude někdo nahoře u Baiuma, tak si pohodlně uvidí skrz, jestli už běží enemy a co za hráče. Hlavně jde ten target předem nakliknout. Edited September 24, 2016 by NeedCoffee Quote Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Takže ti odpadne nechávat tam mrtvého checkera... Při dnešních možnostech to nevidím jako big deal :)) Navíc ten zoom si stejně může nastavit každý sám jak bude chtít (v extremním případě změnit hodnotu v paměti běžícího L2 procesu) a my se o tom nedozvíme Ale ještě si počkáme co si o tom myslí @Jorn Quote Link to post Share on other sites
NeedCoffee 0 Posted September 24, 2016 Author Report Share Posted September 24, 2016 Ale mrtvej checker ti nikoho předem netargetne, já si v klidu nakliknu NPC přes strop a pak si jen přiběhnu a rovnou nuke a je dole. Quote Link to post Share on other sites
Jorn 120 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Pokud zakladate topic v anglicke sekci, pouzivejte anglictinu! Presunuto do ceske sekce. Quote Link to post Share on other sites
Jorn 120 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Mrtvej checker sice nikoho netargetne, ale ten kdo ho ma lognuteho muze ostatnim na TSku rict, koho targetnout. Jinak jestli pujde opravit agro pres zdi netusim (bylo by fajn kdbyby to slo) - ale na l2off to vzdy agrovalo i pres zdi. A jestli je mozny nejak opravit ty textury, tak to netusim, to bude vedet spis @Emca:) Quote Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted September 25, 2016 Report Share Posted September 25, 2016 S tím targetováním to není prakticky řešitelné (server by hráčům musel posílat objekty kolem podle viditelnosti a při sebemenším pohybu to kontrolovat znovu, což by bylo tak náročné, že i při dnešním hardwaru bychom asi neutáhli víc, než pár desítek hráčů a nechtěla bych vidět CSka/TWčka)... Geodata můžeme zkontrolovat, ale hodilo by se vědět, ve kterém patře a na kterém místě (/loc) se to děje, ono procházet tam 14 pater a hledat, jestli je někde nechaná nějaká skulinka by bylo asi docela na dlouho. Můžeš to trošku rozepsat? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.