sunshine 8 Posted April 2, 2018 Report Share Posted April 2, 2018 Ahoj, zatím jsem to zkoušel jen na Gargoylách nad IT, ale bow/crossbow resistence zafungovala ikdyž můj archer nepoužil žádnej šíp. Mno a třeba oly-Tank vs. Luk, nebo hunting lokace kde je prave jeden mob odolnej na luk/kuš to už je problém docela. Quote Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted April 3, 2018 Report Share Posted April 3, 2018 Ahoj, jak to myslíš "nepoužil žádnej šíp"? Nechápu Quote Link to post Share on other sites
sunshine 8 Posted April 3, 2018 Author Report Share Posted April 3, 2018 Když použiješ skill/magii, tak se přitom nepoužije šíp. Na H5 Dead shot je poměrně jediná záchrana proti, třeba palachovi. Jde to jednoduše vyzkoušet vyhoď šípi a uvidíš, že jde jen skillovat. Quote Link to post Share on other sites
Deathwing 23 Posted April 3, 2018 Report Share Posted April 3, 2018 Skilly archeru nespotřebovavaji sipy (me to vzdycky prislo sporny, spis jako bug, vizualne to vypada jak sip). Jestli maji ignorovat deflect arrow to netusim. Kdyz ale koukam na power jednotlivych skillu u hawka tak Double shot 4870, Lethal shot 7698, Seven Arrow 11 440. Naproti tomu Death shot 24 306, coz je vic jak dvojnasobek seven arrow, je dost mozny ze prave to je pricina proc je to jedina zachrana proti tankum. Quote Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted April 3, 2018 Report Share Posted April 3, 2018 Já bych tipla, že to je jednoduše podle toho, jakou zbraň máš zrovna v ruce (protože skilly nemají žádný "trait", který by říkal, jestli to je meč, blunt nebo luk), ale nezkoušela jsem to... Jako bug mi to nepřijde, je to retail chování l2serveru... Quote Link to post Share on other sites
sunshine 8 Posted April 3, 2018 Author Report Share Posted April 3, 2018 No, já samozřejmě vycházím ze zkušenosti na ne off. servrech, ale už v názvu skillu Deflect arrow se píše o zvíšení odolnosti proti bow/později i crossbow attack. Třeba Hell knight může zrcadlit z určitou pravděpodobností i debuff magickej i fyzickej i u jiných skillů pokud souvisejí s/proti jinými skilly se to rozepisuje, že myslej skill. Normal attack vs. skill attack. Nejsem žádnej ajťák abych se hrabal v kódu či co, takže budu spát, ikdyž se to nějak řešit nebude :-) pohoda. Quote Link to post Share on other sites
sunshine 8 Posted April 5, 2018 Author Report Share Posted April 5, 2018 Tím jsem ale nechtěl říct, že mě nezajíma, kde je pravda. Jen, že nechci zatěžovat IT pracovníky šípama, stejně je to nesmysl ten weight stejně jako u soul ore, s čím má palach lethálovat. Příklad - Archer vs. Destro(heavy) - skill double shot(4870 power) dmg - 3500 - např. Archer vs. Tank(deflect arrow) - -//- dmg - 3100, ale 40% dolu páč DA, tak 1860 Stejně mě spíše šlo o to, když je mob resistentní na bow/crossbow, tak jak ho killnout_Archer určitě neexpí skillama, takže když se ukliknu a zaůtočím na resistentního moba, tak na každym serveru ho uskilluju. na netu jsem našel jen, že je rozdíl mezi attack a skill attack Quote Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted April 5, 2018 Report Share Posted April 5, 2018 Deflect arrow stejně jako resistence na luky/kuše dává: effect = {{p_defence_trait;trait_bow;16};{p_defence_trait;trait_crossbow;8}} samozřejmě ty hodnoty se pro různé levely liší. Fakt si myslím, že to celé funguje tak, že pokud jde o fyzický skill (ne magický), tak to bere čistě podle zbraně, jakou k tomu skillu použiješ... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.