• Announcements

    • Jorn
    • Jorn
    • Jorn

      Vote and get Premium   10/03/16

      Rewards for voting: Increased EXP/SP rate to 5x (instead of 4x). Access to all Solo Kamalokas through Pathfinder worker. Premium lasts for 12 hours - then it's possible to vote to get it again. YOU MUST VOTE THROUGH BANNERS IN LAUNCHER OR ON OUR WEBSITE TO GET THE REWARD If you don't get the reward after voting, try clicking on the vote banners again to force our system to refresh your vote status
Sign in to follow this  
sunshine

Odolnost proti šípům

Recommended Posts

Ahoj, zatím jsem to zkoušel jen na Gargoylách nad IT, ale bow/crossbow resistence zafungovala ikdyž můj archer nepoužil žádnej šíp. Mno a třeba oly-Tank vs. Luk, nebo hunting lokace kde je prave jeden mob odolnej na luk/kuš to už je problém docela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, jak to myslíš "nepoužil žádnej šíp"? Nechápu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když použiješ skill/magii, tak se přitom nepoužije šíp. Na H5 Dead shot je poměrně jediná záchrana proti, třeba palachovi. Jde to jednoduše vyzkoušet vyhoď šípi a uvidíš, že jde jen skillovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skilly archeru nespotřebovavaji sipy (me to vzdycky prislo sporny, spis jako bug, vizualne to vypada jak sip).

Jestli maji ignorovat deflect arrow to netusim.

Kdyz ale koukam na power jednotlivych skillu u hawka tak Double shot 4870, Lethal shot 7698, Seven Arrow 11 440. Naproti tomu Death shot 24 306, coz je vic jak dvojnasobek seven arrow, je dost mozny ze prave to je pricina proc je to jedina zachrana proti tankum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych tipla, že to je jednoduše podle toho, jakou zbraň máš zrovna v ruce (protože skilly nemají žádný "trait", který by říkal, jestli to je meč, blunt nebo luk), ale nezkoušela jsem to... Jako bug mi to nepřijde, je to retail chování l2serveru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, já samozřejmě vycházím ze zkušenosti na ne off. servrech, ale už v názvu skillu Deflect arrow se píše o zvíšení odolnosti proti bow/později i crossbow attack. Třeba Hell knight může zrcadlit z určitou pravděpodobností i debuff magickej i fyzickej i u jiných skillů pokud souvisejí s/proti jinými skilly se to rozepisuje, že myslej skill. Normal attack vs. skill attack. Nejsem žádnej ajťák abych se hrabal v kódu či co, takže budu spát, ikdyž se to nějak řešit nebude :-) pohoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tím jsem ale nechtěl říct, že mě nezajíma, kde je pravda. Jen, že nechci zatěžovat IT pracovníky šípama, stejně je to nesmysl ten weight stejně jako u soul ore, s čím má palach lethálovat.

Příklad - Archer vs. Destro(heavy) - skill double shot(4870 power) dmg - 3500 - např.

               Archer vs. Tank(deflect arrow) - -//-                                       dmg - 3100, ale 40% dolu páč DA, tak 1860

Stejně mě spíše šlo o to, když je mob resistentní na bow/crossbow, tak jak ho killnout_Archer určitě neexpí skillama, takže když se ukliknu a zaůtočím na resistentního moba, tak na každym serveru ho uskilluju.

 

na netu jsem našel jen, že je rozdíl mezi attack a skill attack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deflect arrow stejně jako resistence na luky/kuše dává:

effect = {{p_defence_trait;trait_bow;16};{p_defence_trait;trait_crossbow;8}}

samozřejmě ty hodnoty se pro různé levely liší.

Fakt si myslím, že to celé funguje tak, že pokud jde o fyzický skill (ne magický), tak to bere čistě podle zbraně, jakou k tomu skillu použiješ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this