Yooyoo 20 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Ahoj, myslíme si, že první Pailaka funguje špatně. Běželi jsme to se třemi chary a výsledek: Tyrant lvl 43 při ukončení, vit lvl 1 -> vit lvl 2 Destro lvl 42 při ukončení, vit lvl 2 -> vit lvl 3 Bishop lvl 42 při ukončení, vit lvl 1 -> vit lvl 4 Palus Knight lvl 42 při ukončení, vit lvl 2 -> vit lvl 3 jak to tedy funguje? A nemělo to vždy doplnit celou vitku? Je jedno při jakem levelu to odevzdam? Link to post Share on other sites
Jorn 120 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Ahoj, mrknu do AI jak to je a dám vědět. Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Volá se tam tento skill: skill_begin skill_name = [s_npc_vitality_recharge1] /* [ ] */ skill_id = 5774 level = 1 operate_type = A1 magic_level = 1 self_effect = {} effect = {{i_vp_up;10000}} is_magic = 2 mp_consume2 = 0 cast_range = 900 effective_range = 1400 skill_hit_time = 0 skill_cool_time = 0 skill_hit_cancel_time = 0 reuse_delay = 0 attribute = {attr_none;0} trait = {trait_none} effect_point = 100 target_type = target affect_scope = single affect_limit = {0;0} next_action = none ride_state = {@ride_none;@ride_strider;@ride_wyvern;@ride_wolf} multi_class = 0 skill_end Takže to přidá 10000 bodů vitality - maximum je myslím 20000 V AI by stačilo začít používat 2. level toho skillu - ten dává 20000 Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted October 2, 2016 Report Share Posted October 2, 2016 Otázka je, má to tak být? Link to post Share on other sites
Emca 306 Posted October 6, 2016 Report Share Posted October 6, 2016 Tak je to podle všeho správně - je to tak i v leaknuté AI od Freyi i v několika dalších AI, co jsem našla. Link to post Share on other sites
Recommended Posts