Emca

L2 Shrine Staff
  • Content Count

    2121
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    134

Emca last won the day on December 31 2018

Emca had the most liked content!

Community Reputation

293 Excellent

About Emca

  • Rank
    Valakas

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Emca

    Login problems

    Authd (loginserver) got crazy for some unknown reason... Hopefully it will work now...
  2. Emca

    Disconect

    Když to zkusíš přes proxy (L2 Shrine [alt] nebo L2 Shrine [FR] ve výběru serveru), tak to taky padá?
  3. Emca

    Disconect

    Pěkné, neznala jsem, vždycky jedu přes aptitude install mtr-tiny :)) A na win32 z nouze přes tracert. Ale abys to používal, musíš vědět, co znamená ten výstup (ačkoliv to by mi fakt nejvíc pomohlo). Když mi to mají lidi kopírovat sem, tak je skoro lepší ten traceroute... Zatím mám traceroute od dvou lidí s naprosto různými providery, takže stopa skoro žádná. Může poslat ještě někdo, komu to dělá problém?
  4. Emca

    Disconect

    Přesně tak, ono kdyby to bylo na prvním druhém hopu od nás, tak by se to opravdu muselo stávat (skoro) všem - a proxy by občas asi vypadávaly kompletně (tzn. disconnect pro všechny, co jsou přes danou proxy)
  5. Emca

    Disconect

    Já zas nechala běžet 2 hodiny ping přímo z herního serveru na google: Ping statistics for 172.217.23.206: Packets: Sent = 7200, Received = 7199, Lost = 1 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 8ms, Maximum = 30ms, Average = 8ms
  6. Emca

    Disconect

    Sloučila jsem ty dvě témata dohromady, ale nějak se to pomíchalo, prosím, pište sem a nezakládejte duplicitní témata. Píšeš, že to dělá více lidem, kolik vás je, můžou mi sem napsat i ostatní? Zkoušeli jste to přes hlavní server i obě proxy? Je 100% jisté, že problém je někde po cestě od vás k serveru a taky to vypadá, že to je někde dál od serveru (protože jinak by to nedělalo "více lidem", ale půlce serveru). Kdo můžete, spusťte si přikazovou řádku, udělejte mi traceroute na jednotlivé proxy a pošlete mi, co to vypsalo (ale potřebuju to aspoň od tří lidí, jinak je to k ničemu a hlavně je potřeba to spustit ve chvíli, kdy to padá), tady jsou příkazy, co spustit: tracert 81.0.234.187 tracert 37.157.194.230 tracert 94.177.234.143
  7. Emca

    cant enchant skills-subclass

    Not bug - you need to learn skills to maximum level (for example now you have Summon Feline Queen level 3, learn it up to level 10 and then it will be enchantable). Also you need to drag and drop the skill from skill window to enchant window (the slot below 'Current Skill' label)
  8. Emca

    cant enchant skills-subclass

    Hi, thanks for report, I'll try to fix it
  9. Emca

    Disconect

    To byla moje chyba (nový parser na šance na enchant, měla jsem to tam posunuté o level, takže šance byla 100 % z +1 na +2, z +2 na +3 a z +3 na +4 (ale z +0 a +1 byla šance 0 %), hned, jak se to zjistilo, jsem to opravila. Tohle se občas (tak jednou za rok) stává, vzhledem k tomu, že se to nestává častěji, to řeším tak, že projdu logy, zjistím, jestli si dotyčný nevymýšlí a případně danou věc nebo skill přidám ručně. Nic nového pod sluncem. Tak se to ale má chovat, jakmile jsi jednou regnutý a odlogneš, prohrál jsi. Ono je to úplně jedno, jakmile je někde (kdekoliv) po cestě solidní packet loss, tak některá okna popadají. L2 spoléhá čistě na TCP spojení a pokud se rozpadne, nezkouší žádný reconnect, ale prostě vyhlásí disconnect. ... a z toho je krásně vidět, že to není serverem. V datacentru má podmínky pořád stejné. Kdyby to hodilo disconnect všem najednou, tak jasně, chyba je v datacentru (někdo vykopnul kabel nebo něco odešlo), ale pokud to dělá takhle náhodně... Až vám to příště někomu začne dělat, zkuste to, prosím, přes nějaké jiné připojení (ideálně mobil), vsadila bych se, že tam to půjde bez problémů...
  10. Emca

    Protection of Rune-bug

    Solved
  11. Emca

    registration for tw

    Hi, thanks for report, solved
  12. Emca

    ITEMS EXPLODE ON +1

    Bug... if anyone lost any item because of this bug, write me PM here on forum...
  13. Emca

    Disconect

    Nejde o DDoS útoky na náš server, ale o útoky na různé sítě v ČR, to, že to dopadne na spojení mezi hráčem a naším serverem je v podstatě vedlejší efekt... Jsem k serveru připojená už od včerejška a nepadá mi to, na serveru žádný problém není, vše je naprosto v limitech a v logách nejsou žádné chyby (krom těch "obvyklých"). Mezi serverem a proxy serverama komunikace taky nevypadává, takže co se naší infrastruktury týče, tam problém není, musí být někde po cestě... Na to jsem bohužel krátká
  14. Emca

    Disconect

    Ahoj, zkoušeli jste L2 Shrine [main], L2 Shrine [alt] i L2 Shrine [fr]? Dělá to všude? Na serveru žádný problém nevidím, takže je to určitě sítí, možná probíhají nějaké DDoS útoky?
  15. Emca

    Nabijeni SC

    Kdyby se v tom chtěl někdo rýpat... prostě 100% šance: set_compiler_opt base_event_type(@NTYPE_NPC_EVENT) class tyrannosaurus_soul : tyranno_primeval { handler: EventHandler MY_DYING(always_list,c1,code_info,i0,i1,i9,last_attacker,lparty,member,pledge0,random1_list,target) { always_list = AllocCodeInfoList(); random1_list = AllocCodeInfoList(); target = last_attacker; if( HaveMemo(target, @put_the_power_in_your_blade) == 1 ) { always_list.SetInfo(0, target); } if( HaveMemo(target, @put_the_power_in_your_blade) == 1 ) { always_list.SetInfo(0, target); } if( IsNull(lparty) == 0 ) { for( i9 = 0; i9 < lparty.member_count; ++i9 ) { target = GetMemberOfParty(lparty, i9); if( HaveMemo(target, @put_the_power_in_your_blade) == 1 ) { always_list.SetInfo(0, target); } } } target = last_attacker; random1_list.SetInfo(1, target); while( IsNull(code_info = always_list.Next()) == 0 ) { if( code_info.code == 0 ) { SetCurrentQuestID(@put_the_power_in_your_blade); target = code_info.RandomSelectOne(); if( IsNull(target) == 0 && DistFromMe(target) <= 1500 ) { if( ( OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_0) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_1) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_2) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_3) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_4) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_5) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_6) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_7) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_8) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_9) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_10) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_11) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_12) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_13) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_0) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_1) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_2) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_3) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_4) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_5) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_6) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_7) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_8) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_9) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_10) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_11) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_12) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_13) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_0) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_1) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_2) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_3) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_4) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_5) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_6) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_7) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_8) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_9) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_10) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_11) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_12) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_13) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @cursed_blue_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @cursed_red_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @cursed_green_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_15) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_15) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_15) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_16) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_16) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_16) ) == 1 ) { if( OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_10) == 1 ) { DeleteItem1(target, @blue_soul_crystal_10, 1); GiveItem1(target, @blue_soul_crystal_11, 1); AddLog(6, target, 5579); SoundEffect(target, "ItemSound.quest_itemget"); ShowSystemMessage(target, 974); BroadcastSystemMessageStr(myself.sm, 1500, MakeFString(35051, target.name, IntToStr(11), "", "", "")); } else if( OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_11) == 1 ) { DeleteItem1(target, @blue_soul_crystal_11, 1); GiveItem1(target, @blue_soul_crystal_12, 1); AddLog(6, target, 5582); SoundEffect(target, "ItemSound.quest_itemget"); ShowSystemMessage(target, 974); BroadcastSystemMessageStr(myself.sm, 1500, MakeFString(35051, target.name, IntToStr(12), "", "", "")); } else if( OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_10) == 1 ) { DeleteItem1(target, @red_soul_crystal_10, 1); GiveItem1(target, @red_soul_crystal_11, 1); AddLog(6, target, 5577); SoundEffect(target, "ItemSound.quest_itemget"); ShowSystemMessage(target, 974); BroadcastSystemMessageStr(myself.sm, 1500, MakeFString(35052, target.name, IntToStr(11), "", "", "")); } else if( OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_11) == 1 ) { DeleteItem1(target, @red_soul_crystal_11, 1); GiveItem1(target, @red_soul_crystal_12, 1); AddLog(6, target, 5580); SoundEffect(target, "ItemSound.quest_itemget"); ShowSystemMessage(target, 974); BroadcastSystemMessageStr(myself.sm, 1500, MakeFString(35052, target.name, IntToStr(12), "", "", "")); } else if( OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_10) == 1 ) { DeleteItem1(target, @green_soul_crystal_10, 1); GiveItem1(target, @green_soul_crystal_11, 1); AddLog(6, target, 5578); SoundEffect(target, "ItemSound.quest_itemget"); ShowSystemMessage(target, 974); BroadcastSystemMessageStr(myself.sm, 1500, MakeFString(35053, target.name, IntToStr(11), "", "", "")); } else if( OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_11) == 1 ) { DeleteItem1(target, @green_soul_crystal_11, 1); GiveItem1(target, @green_soul_crystal_12, 1); AddLog(6, target, 5581); SoundEffect(target, "ItemSound.quest_itemget"); ShowSystemMessage(target, 974); BroadcastSystemMessageStr(myself.sm, 1500, MakeFString(35053, target.name, IntToStr(12), "", "", "")); } else if( OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_12) >= 1 || OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_12) >= 1 || OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_12) >= 1 || OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_13) >= 1 || OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_13) >= 1 || OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_13) >= 1 ) { ShowSystemMessage(target, 978); } else { ShowSystemMessage(target, 1264); } } else if( ( OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_0) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_1) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_2) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_3) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_4) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_5) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_6) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_7) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_8) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_9) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_10) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_11) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_12) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_13) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_0) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_1) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_2) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_3) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_4) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_5) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_6) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_7) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_8) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_9) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_10) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_11) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_12) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_13) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_0) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_1) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_2) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_3) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_4) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_5) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_6) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_7) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_8) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_9) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_10) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_11) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_12) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_13) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @cursed_blue_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @cursed_red_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @cursed_green_soul_crystal_14) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_15) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_15) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_15) + OwnItemCount(target, @blue_soul_crystal_16) + OwnItemCount(target, @green_soul_crystal_16) + OwnItemCount(target, @red_soul_crystal_16) ) >= 2 ) { ShowSystemMessage(target, 977); } else { ShowSystemMessage(target, 1265); } } } } code_info = random1_list.RandomSelectOne(); if( IsNull(code_info) == 0 ) { if( code_info.code == 1 ) { SetCurrentQuestID(@pledge_get_reputation); target = code_info.RandomSelectOne(); if( IsNull(target) == 0 && DistFromMe(target) <= 1500 ) { c1 = Pledge_GetLeader(target); pledge0 = GetPledge(target); if( IsNull(pledge0) == 0 ) { if( IsNullCreature(c1) == 0 && myself.i_quest0 > 0 ) { if( HaveMemo(c1, @pledge_get_reputation) == 1 && GetMemoState(c1, @pledge_get_reputation) == 1 && c1.is_pledge_master == 1 && DistFromMe(c1) <= 1500 && pledge0.skill_level >= 5 ) { GiveItem1(c1, @q_claw_of_tyranno, 1); SoundEffect(c1, "ItemSound.quest_itemget"); } } } } } } super; } }